030 - 230 26 32

Klachtenprocedure TravelUnique bij vrijwilligerswerk in Afrika
Klachtenprocedure TravelUnique

 

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van TravelUnique of over de dienstverlening bij het project waaraan je deelneemt of hebt deelgenomen.

ls er iets niet naar wens gaat bij onze dienstverlening of bij de dienstverlening van onze projectpartner, dan vinden wij dit natuurlijk heel vervelend maar dan horen wij dat graag. Wij kunnen dan, in overleg, zoeken naar een gepaste oplossing.
Overal waar mensen werken, worden immers fouten gemaakt. Heb je hierover een klacht, laat het ons dan weten. Dat is je goed recht en het geeft ons de gelegenheid om kennis te nemen van je klacht, hier zorgvuldig mee om te gaan en hiervan te leren.

 

Klachtenprocedure 
  • Klachten of verschillen van mening dienen in alle gevallen eerst te worden besproken met de projectcoördinator ter plaatse. Wanneer de klacht aanhoudt, dient de vrijwilliger of reiziger zijn of haar klacht schriftelijk binnen 28 dagen na beëindiging van het project aan TravelUnique bekend te maken. Dit staat ook vermeld in onze Algemene Voorwaarden. Klik hier voor onze Algemene Voorwaarden
  • We registreren je klacht en zorgen ervoor dat de klacht in behandeling wordt genomen
  • Je ontvangt een bevestiging van ontvangst van je klacht
  • Je wordt uitgenodigd voor een (telefoon)gesprek en er zal altijd hoor en wederhoor worden toegepast in situaties waarin je klacht betrekking heeft op één van projectpartners of medewerker(s) van het project in Afrika
  • De beslissing over de klacht vindt plaats binnen 8 weken na ontvangst van de klacht. Je ontvangt hiervan een bevestiging

 

Hoe dient je een klacht in?

Je dient een klacht altijd via email of schriftelijk in. Als je een klacht indient, vermeld dan in ieder geval:

  • Je persoonlijke gegevens (naam, adres, woonplaats, leeftijd)
  • Het project waaraan je hebt deelgenomen
  • De datum en een duidelijke omschrijving van de situatie waarop de klacht betrekking heeft
  • De naam van de medewerker waarover wordt geklaagd (indien van toepassing)

Je klacht kan je sturen naar:

TravelUnique

Merellaan 21

3722 AK Bilthoven